Ben jij altijd bezig met het door ontwikkelen van jouw organisatie, maar loop je steeds vaker vast? Geef dan jouw klantenservice een boost en verhoog de loyaliteit van jouw bestaande klanten! Een belangrijk deel van de klantreis is het bieden van een perfecte klantenservice voor jouw klanten. Je vergroot de tevredenheid en biedt elke klant een unieke ervaring tijdens alle contacten, online én offline met Service Cloud!
Verzamel alle informatie van jouw klanten op één plek, zodat iedereen inzicht heeft in deze informatie. Op basis van de complete informatie kan jij een klantbeeld creëren waar iedereen inzicht in heeft. Alle interacties met de klanten worden geregistreerd, waardoor je elk klantcontact kunt nagaan! Deze informatie kan je dus weer gebruiken om toekomstige klantcontacten te personaliseren.
Zorg er voor dat jij een unieke service ervaring kan bieden, speciaal voor jouw klant. Vergroot de loyaliteit en werp de vruchten af van een geweldige relatie met jouw klanten. Combineer een goede klantenservice met de marketing en sales afdelingen, om zo een naadloze aansluiting te hebben tussen alle activiteiten. Een tevreden klant is goud waard voor jouw organisatie!
Salesforce Service Cloud creëert een 360 graden beeld van jouw klant, om de beste gepersonaliseerde ervaring te bieden! Met Service Cloud zorg jij er voor dat alle medewerkers toegang hebben tot deze informatie en dit ook kunnen gebruiken. Deze functie is cruciaal in de huidige tijd, waarin het concept “omnichannel marketing” een steeds grotere rol gaat spelen. De contactmomenten met jouw klanten kunnen via al jouw kanalen verlopen, online én offline. Doordat iedereen een 360 graden beeld heeft van jouw klant zorg jij met Salesforce Service Cloud dus altijd voor een unieke ervaring!
Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van Salesforce en Service Cloud?
Vestigingen CBEE
CBEE – vestiging Groningen
Trompsingel 31
9724 DA Groningen
CBEE – vestiging Assen
Noordersingel 1
9401 JV Assen