Heb jij een perfect beeld van de klantreis die jouw klanten afleggen richting jouw product of dienst? Het in kaart brengen van deze reis is belangrijk om snel te kunnen schakelen en te analyseren waar jij klanten misloopt. Mis geen waardevolle klantcontacten meer met Marketing Cloud voor jouw marketeers.
Een unieke klantreis begint bij het in kaart brengen van alle klantcontacten. Hoe komen jouw klanten bij jouw organisatie terecht? Waar zijn ze naar op zoek? Het hebben van een gepersonaliseerde customer journey is belangrijk om klantrelaties op te bouwen en je klanten optimaal te bedienen. Daarom verzamel jij met een CRM systeem al deze informatie en unieke klantcontacten, om een persoonlijke ervaring te creëren voor jouw klanten. Dit verhoogt de loyaliteit en engagement, waardoor jouw resultaten verbeteren.
Een goed CRM systeem combineert de kracht van jouw sales, marketing en service afdelingen. Hierdoor kunnen al jouw activiteiten rekenen op juiste informatie en zo jouw klanten bedienen. Werf nieuwe klanten met jouw Sales, creëer een unieke klantreis met Marketing, en biedt ze vervolgens de beste service met jouw klantenservice activiteiten!
Marketing Cloud van Salesforce is hét systeem voor jouw marketeers om een unieke ervaring te creëren voor jouw klanten. Integreer al jouw bestaande kanalen met Marketing Cloud om informatie te verzamelen. Leidt ze vervolgens naar jouw organisatie via een door jouw ontworpen klantreis! Met de Artificial Intelligence oplossingen van Salesforce worden aanbevelingen gegeven voor het verbeteren van de klantreis, gericht op jouw organisatie.
Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van Salesforce en Marketing Cloud?
Vestigingen CBEE
CBEE – vestiging Groningen
Trompsingel 31
9724 DA Groningen
CBEE – vestiging Assen
Noordersingel 1
9401 JV Assen